امکان دریافت گواهینامه ASR استرالیا
امکان دریافت گواهینامه ASR استرالیا

طبق تفاهم نامه منعقد شده بین دبیرخانه کنفرانس و آکادمی ASR AUSTRALIA امکان دریافت این گواهینامه با کد رجیستری برای شرکت کنندگان علاوه برگواهی کنفرانس فراهم میباشد .


دوشنبه 09 مهر 1403 (3 هفته قبل )
با هدف گرد هم آوردن دانشمندان برجسته دانشگاهی، محققان و پژوهشگران برای تبادل و به اشتراک گذاشتن تجربیات و نتایج تحقیقات خود در مورد تمام جنبه های کنفرانس آموزش، مطالعات اجتماعی، فرهنگی و آینده پژوهی است. همچنین یک پلت فرم بین رشته ای برتر برای محققان، پزشکان و مربیان برای ارائه و بحث در مورد جدیدترین نوآوری ها، روندها و نگرانی ها و همچنین چالش های عملی مواجه شده و راه حل های اتخاذ شده در زمینه های کنفرانس فراهم می کند.

چهارمین کنگره بین المللی تعلیم و تربیت، مطالعات اجتماعی و فرهنگی با رویکرد آینده پژوهی در تاریخ 26 مهر 1403، 17 اکتبر 2024 در بریزبن - استرالیا برگزار خواهد شد، علاقمندان برای شرکت آنلاین در این کنفرانس میتوانند با مراجعه به صفحه انگلیسی سایت قسمت تعرفه های ثبت نام از شرایط و نحوه ثبت نام آگاه شوند.
مهلت ارسال مقالات تا تاریخ 20 مهر 1403 خواهد بود .برای ارسال مقالات میبایست پس از ثبت نام اولیه در سایت از طریق ورود به سیستم وارد پنل کاربری خود شوید سپس نسبت به ارسال مقالات اقدام فرمایید .
RWIN EVENT
پشتیبانی آنلاین از طریق واتساپ

پژوهشگران گرامی؛ پاسخگوی سوالات شما عزیزان از طریق واتساپ هستیم !


جهت ارسال پیام در واتساپ اینجا کلیک نمائید !